let's dance episode 2

Nu har jag äntligen sett avsnitt 2 och därmed första utröstningen. Verkligen hög nivå på dansarna denna säsong, tror att det kommer vara väldigt jämt om ett par avsnitt.
Tänkte jag kommenterar denna veckan med även om det är lite i efterhand. Jag ska göra detta till ett återkommande inslag i bloggen.

♦ Agneta & Tobias: Superduktig! Tyckte juryn var lite lite hård. Min favorit.
♦ Peter & Maria: Ganska bra. Gillar Peter skarpt.
♦ Elin & Daniel: Jag tyckte hon var mycket bättre än första veckan och snyggast i programmet!
♦ Rabih & Maria: Tyckte inte han gjorde så mycket på dansgolvet alls.
♦ Claudia & Tobias: Återigen jätteduktig. Hett nummer.
♦ Willy & Charlotte: Mer rolig än bra men det ser ut som han försökte i alla fall.
♦ Victoria & Anders: Tyckte hon såg ganska stel ut.
♦ Mattias & Cecilia: Dansar bra men vem gav honom mustachen?!
♦ Stefan & Malin: Lite intetsägande tycker jag nog :/
♦ Molly & Jonathan: Var bra men bättre första veckan.
♦ Marcus & Helena: Lite för trist. Kommer inte ihåg hans dans 5 minuter senare.
♦ Gudrun & Björn: Hon är riktigt cool!

Bäst: Agneta Sjödin
Sämst: Victoria Svensson
Mina favoriter: I veckans program är det Elin Kling och Agneta Sjödin
Utröstad:
Victoria Svensson - inte så förvånanade. Let's dance kändes inte riktigt som hennes grej.


Längtar numera till fredagar av annan anledning än att det är helg!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback