lets dance episode 4 = katastrof

Efter en härligt tacosmiddag sitter jag äntligen bänkad vid Let's dance. Nu har jag ju fått kolla i efterhand två veckor och det är ju faktiskt väldigt mycket roligare att se det under sändning. I avsnitt 4 bjuds det på Paso doble och Slowfox. Det börjar redan bli mer och mer spännande och dansarna bättre och bättre. Jag har redan ett par kandidater som kan få ge sig av och lämna mer plats till talangerna =)

♦ Molly & Jonathan: Hon såg lite ut som en trasdocka som bara hängde med men dom hade snygga kläder.
♦ Gudrun & Björn: Detta kändes som en dans för Gudrun. Älskar färgen på klänningen.
♦ Marcus & Helena: Han är lite för feminin för paso doblen. Tycker inte att han gör varken bättre eller sämre ifrån sig.
♦ Elin & Daniel: Mycket bättre än förväntat. Sparkling!
♦ Mattias & Cecilia: Även om jag egentligen vill se honom shaka lite så är han ju riktigt bra (och het)!
♦ Rabih & Oksana: Lite bättre men bara lite. Tycker inte riktigt att han platsar i programmet. Fast han har nog inte danstalangen, handlar mest om det.
♦ Agneta & Tobias: Supersnygg klänning! Hon dansade riktigt bra dessutom.
♦ Willy & Charlotte: Totalsågad men jag tyckte inte det var riktigt så illa.
♦ Claudia & Tobias: Riktigt fint. Gillar verkligen känslan av det "gamla" man får.
♦ Stefan & Malin: Stiligt par och vacker slowfox.

Bäst: Mattias
Sämst: Rabih
Mina favoriter: Agneta Sjödin och Elin Kling
Utröstad:
Agneta Sjödin - ??? vad hände? Beviset för att man ska rösta längs hela vägen och inte bara i finalen :/ Min favorit nr 1 åkte ut... Inget bra alls =(



Nu ska jag se klart på avsnitt 7 av the mentalist som vi började kolla på innan. Därefter lite förberedelser inför morgondagen. Mamma och hennes man kommer hit under dagen och firar mig i efterskott. Jag ska bjuda på kycklingfilé i ugn fylld med mozarellaost och örter, till det cafe de paris-sås, ris och sallad. Sedan ska jag göra cupcakes med chokladfrosting och till dessert en hallonpannacottapaj. Jag har dessutom köpt de nya ballerinakexen, kladdkaka! Bästa med att ha hemma folk är ju att man "måste" äta lite gott. Ikväll ska jag rensa kyckling och göra cupcakes (frostingen imorgon).

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback