let's dance premiär

Då har jag precis kikat på första avsnittet...
Lite fredagsmys för mig själv medan älsklingen ligger och sover i soffan brevid.


Mina kommentarer om deltagarna;

♦ Stefan & Malin: Älskar att han blev kallad snuskgubbe av Tony, så roligt. Hehe =)
♦ Victoria & Anders: Såg ut som en prinsessa och var bättre än jag förväntat mig.
♦ Mattias & Cecilia: Mattias är ju ganska het alltså!
♦ Molly & Jonathan: Söt som socker, prinsessa nr 2.
♦ Willy & Charlotte: Säsongens pajas!
♦ Elin & Daniel: Sjukt snygg och såg ut att ha kul, kanske inte jättebra men jag tror på henne.
♦ Peter & Maria: ojojoj, väldigt imponerad. Han är ju superduktig,
♦ Gudrun & Björn: Vilken pantertant, var bra och såg ut att stortrivas.
♦ Marcus & Helena: Såg inte riktigt ut att vara i sitt rätta element.
♦ Claudia & Tobias: Claudia imponerade och var riktigt cool.
♦ Rabih & Maria: Han gjorde nog bra ifrån sig men han måste sluta med sitt grimaserande.
♦ Agneta & Tobias: Vacker som en dag och min nya favorit.

Bäst: Agneta
Sämst: Willy
Favoriter: Just nu Agneta Sjödin och Peter Wahlbeck med Elin Kling som bubblare.

Jag tycker alla var förvånadsvärt bra och jag längtar redan till nästa avsnitt =)

Nu är det dags för mig att också få några timmars sömn innan det sista ska packas ner och jag ska fräscha till mig inför flygtrippen.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Det måste alltid vara med en gubbe som folk kan skratta åt.fattar bara inte varför nån ställer upp på sånt=)vem for ut i slutändan?missade slutet....

2010-01-09 @ 00:05:28
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Vera

Jag kan bara hålla med =)

Det var ingen som åkte ut i dagens avsnitt så vi får njuta av hela ensamblen nästa vecka med!

2010-01-09 @ 02:16:08
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback