let's dance!

Imorgon drar äntligen let's dance igång. Älskar denna underhållningsserie. Tycker varje säson att det är lika kul att följa deltagarnas utveckling. Vem vinner? Vem blir juryns hackkyckling? Skandaler? Imorgon sitter jag (förhoppningsvis bänkad) vid tv4 klockan 20:00. Min plan är egentligen att lägga mig och sova ett par timmar när jag kommer hem då vi ska åka till flygplatsen ca 3:00 på lördag morgon. Men om jag inte missminner mig så går det att se programmet på tv4play strax efter det sänts. Jag missar ju avsnitt 2 också då jag njuter av sista kvällen i värmen, tur att man kan se det efteråt.
Mina favoriter den här säsongen kommer nog att bli Elin Kling och Peter Wahlbeck. Det ska också bli spännande att se hur Agneta Sjödin kommer klara sig, det var ju trots allt hon som startade som programledare 2006. Kommer juryn vara lite favoriserande eller är de istället hårdare? Hmm, det återstår att se.


Elin Kling & Daniel da Silva


Peter Wahlbeck & Maria Bild


Agneta Sjödin & Tobias Karlsson

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback