smycken från Candied Poison

Jag hittade in till Webshopen Candied Poison häromdagen och jag gillar vad jag ser. Dom har hur mycket godsaker i smyckeväg som helst att erbjuda. Jag vet inte varför jag fastnat för just denna typen av smycken just nu men jag säger bara delicious!
Det finns också en hel del smycken i helt andra stilar och även där fanns det några jag gillade riktigt mycket. Det får nog allt bli lite shopping snart. Finns så mycket man vill ha. Lite rosa inslag blev det allt också =)


♦ smaskiga apelsiner i öronen 59:-
♦ visa att du gillar musik, skiva och hörlur (finns i fler färger) 169:-
♦ rosett, hello kitty och cupcakes i ett 179:-


♦ härliga discobollar i olika färger 79:-
(finns även i färgerna cerise och guld)


♦ läckra godisburkar i öronen 169:-


♦ rosa mockaarmband 189:-
♦ vintagearmband 189:-
♦ armband med massa godsaker 269:-


♦ armbandet scream queen med coola filmposters 289:-
(inramade bilder från filmerna "Creature from the Black Lagoon", "Bride of Frankenstein", "Dracula", "Attack of the Crab Monsters" och "Attack of the 50 ft woman")


♦ rosa cupcake i metallform 179:-
♦ cupcake i rosa leopardform 149:-
♦ choklad och jordgubbstårta med doft 169:-
(Dessa halssmycken fås med doft! Finns olika att välja mellan)

Bilder lånade från Candied Poison. Sajten hittad via Fokis blogg.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback