tacosallad och träning

Denna kvällen har inte bjudit på så mycket. När jag kom hem fixade jag tonfisksallad tills i morgon. Sedan blev disken avklarad och tvätten från igår inplockad i garderober och byrå.
Efter det så åt jag en tacosallad (det skulle vara dagens lunch men den glömdes hemma), den var smaskens.
Sedan träning, jag har verkligen bestämt mig för att komma tillbaka till min ursprungliga form. Vi har lagt på oss lite grann under detta året, har blivit ett och annat kilo för mycket (ca 10!!!). Mycket snask och skräpmat gör så tyvärr. Men nu blir det nyttigare mat, inget godis på vardagarna (helst inte på helgerna heller) och träning. Vi köpte en crosstrainer i oktober som användes flitigt ett par veckor men sedan rann det ut i sanden. Nu har har jag dock kört i hela 35 min, känner mig stolt =) Till det såg jag ett avsnitt Desperate Housewives, va ett tag sedan nu.

mindre:





mer:





Start för det nya livet (igen)!
Nedvarvning och sedan en dusch, jag kommer sova som ett barn ikväll.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback