teburkar

Då var man tillbaka på jobbet efter lite välbehövlig ledighet. Det är dock väldigt skönt att man har en kort vecka framför sig och sedan en ledig vecka. Det är inte mycket tankar på annat än utlandstrippen man har framför sig. Just nu är prognosen 20-22 grader och sol så jag hoppas verkligen det stämmer och håller i sig. Det är ju allt lite osäkert nu då det inte är högsäsong men det kommer ändå bli skönt. Bara att få komma iväg en vecka och inte göra något alls.

Ett litet tips från mig är smarta teburkar.
Förra hösten letade jag febrilt efter teburkar där man kunde skriva själv vilken sort det var i burken. Oftast byter man ju löste emellanåt och jag vill lätt kunna se vad det är för sort i dom.
Jag hittade två varianter på svampbutiken.com
Den ena är metallfärgad med griffeltavla och medföljande krita för 85kr/st.



Den andra finns i tre glada färger med griffeltavla och medföljande krita för 130kr/st (just nu 89kr)



Själv har jag tre stycken i aluminium hemma på hyllan.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback