äntligen helg

Nu är det äntligen helg igen. Jag går och väntar på semestern och helgerna innan får vara små milstolpar att nå fram till. 3 veckor har jag kvar till semestern. I nästa vecka ska vi hälsa på kissarna men inget annat planerat. Veckan efter det (29) får vi äntligen hem de små liven och då kommer vi nog få fullt upp.
Idag kommer ju i alla fall Carro och Kenny upp igen och det ska bli så kul att ses igen, även om det inte var så länge sedan sist.

Världens bästa tjej!

Får se hur mycket bloggande det blir i helgen men jag misstänker inte så mycket. Kanske något inlägg men annars kommer uppdatering på söndag =)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi är världens bästa ihop.. Puss

2010-07-11 @ 22:23:12
Postat av: veronica

Vi är ju det =) Puss

2010-07-12 @ 15:45:56
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback