födelsedagsmiddag

Älsklingen min är så rolig. Eftersom det är hans födelsedag så får han välja vad vi ska äta, och då struntar jag i om det är onyttigt eller inte. Hans val föll på nuggets och vitlöksbröd. Så det fick det bli idag. Hade lite potatisklyftor i frysen med som jag körde på och till det lite chilisås.



Gott är det men det finns ju så mycket annat gott att välja på. Han ville inte heller ha någon glass, tårta, bakelse eller annan dessert..
Nu så här i efterhand kom han dock på flera saker han ville ha, tex spagetti och köttfärsås eller potatisgratäng, dessutom är han nu sugen på glass =)

Förresten, du glömmer väl inte att ge mig ditt bästa grilltips här!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahha, shit ja.. jag hade väntat mig en mer gourmetmåltid än så.. ;) han är för rolig!

2010-07-06 @ 20:51:39
URL: http://hanneli.blogspot.com
Postat av: veronica

Visst är han =)

2010-07-06 @ 21:15:26
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback