kattskålar

Idag hittade jag äntligen matskålar. Jag hittade först på nätet, likadana som mamma och pappa har, men jag ville kika en affär till. Jag var först och främst ute efter något i metall eller keramik då det känns lättare och fräschare än plast. Alla vet ju hur matlådor blir efter ett tag. Vi åkte till Granngården och jag hittade två som var snarlika de jag hittat tidigare.



Jag gillar verkligen tassarna =) De rymmer 0,9 liter och ska nog räcka till två kissar. Enda problemet är att de är tillsammans lite för stora för att få plats på underlägget. Men huvudsaken är att de har något att äta ur.

Nu ska jag förbereda lite mat för morgondagen så jag spar lite tid. Sedan blir det lite mat, inte nyttigt idag heller =(

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback