lätt deprimerad

Efter jobbet idag så åkte vi till Skövde. Jag var peppad och hoppades jag skulle komma hem med några påsar. Helt tomhänt kom jag hem och nedslagen. Jag var inne på Cubus och hittade inget av det jag kikat på igår på hemsidan, riktigt besviken. Jag kikade också på Lindex, H&M, Gina och MQ men ingenting! Det jag provade gjorde bara att jag kände mig supertjock och känner mig därför helt blääää just nu.
Jag vet att det bara är jag som kan göra något åt det men det är inte alltid så lätt. Nu det sista har det blivit lite mycket kolhydrater igen.. men godiset håller vi oss borta från på vardagarna. Ett plus i alla fall.

Detta blev ett negativt inlägg och nu får jag ta och släppa detta. Ny shopping blir det när alla reaplagg lämnat hyllorna och jag är några kilo lättare.
Jag gläds i alla fall åt det fina paket jag fick igår. Bild på innehållet kommer lite senare.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Tjockdagar när inget passar har nog alla, ibland hittar man verkligen ingenting!

2010-07-29 @ 18:59:34
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback