överraskad

Idag kikade jag in på KappAhls hemsida första gången och blev postitivt överraskad. En hel del fina grejer hittade jag och mitt lilla shopping-tok vaknade till.


Randigt linne i flera färger, vill ha ett av varje - 199:-


Vit topp med dekorativ urringning - 279:-


Jeans med supersnygga detaljer i svart urtvättat tyg - 399:-


Beige klänning med blommönster och skärning under byst - 299:-


Vit klänning med skärning under byst och blomdekoration - 399:-


Underbara bikinis i rosa eller turkos pastell - överdel 129:-, underdel 99:-


Bikini med rosa blommor på svart bakgrund - överdel 149:-, underdel 129:-


Bikini med marint tema - överdel 129:-, underdel 99:-

Jag vet inte när jag var inne i en butik senast men när jag nu sett vad mycket fint dom fått in så får det snart bli ett besök.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback