summering av min dag

Jag får köra en liten kort sammanfattning av min dag.
På jobbet idag fick jag det glädjande beskedet att våra kattbebisar kommer hem till oss på onsdag. Det ska bli såå kul =)
Efter jobbet åkte vi till Lidköping där jag skulle handla lite presenter till någon väldigt speciell. Jag hittade lite till mig själv också men önskar jag hittat lite till. Kände mig småstressad av någon anledning...
Jag fick i alla fall tag på 6 par trosor (Lindex), eyeliner från Isadora, 3-pack steps och två ögonskuggspenslar.


När vi gick där och strosade ringde Mickes syster som frågade om vi ville följa med på Drive-in Bingo och det körde vi till på. Så nu är den oskulden tagen. Det var superkul och jag misstänker att det blir fler gånger, antagligen redan nästa vecka om inte tidigare.

svårt att se men vi fick det till ca 300 bilar. När dom ropar ut nummren är det verkligen knäpptyst

Väl hemma har jag slagit in paket (visar i morgon) och plockat in tvätt. Nu är det alldeles strax dags för sängen.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback