catstuff

Idag efter jobbet var det dags att införskaffa lite saker till våra kattbebisar som ska komma hem i nästa vecka. Jag fick av mamma tipset att kika på ÖoB. Vi fick köpt en hel del som fanns med på inköpslistan, dessutom till bra priser.


Katträd (249:-) -  jag tyckte rundeln och de två översta plattorna var lite små men det duger bra till en början


Roligt rör till katterna med 2 hål, det hänger en liten boll i med som jag misstänker inte kommer få vara kvar länge till


Kattlåda (ca 120:-)

 
♦ Spade - till att tömma lådan, såg att det följde med en men två kan vara bra att ha
♦ Litet sopset att ha vid kattlådan för att få undan sand snabbt och lätt

Vi hade ju turen att få en transportbur, en kattbädd och lite leksaker av Mickes syster men lite saker kvar är det att köpa nu.
♦ Mat och vattenskålar
♦ Kattborste
♦ Kanske någon leksak till
Det får vi kika på i djuraffär i Lidköping eller Skövde dit det blir en tripp i veckan.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback