förväntansfull helg

Nu är det snart dags för helg och det ska bli så skönt. Jag har känt mig helt död och har velat ligga kvar i sängen varje morgon.
♦ Ikväll väntas grillning hos en kollega vilket ska bli supertrevligt. Det är grått och trist och regnar lite men han ska ha ett stort uterum så vi ska nog klara oss.
♦ I morgon lördag får vi se lite vad som händer. Är det fint väder och vi känner oss manade kan det bli en tripp till Tidaholm då vi aldrig varit där. Kollegorna tjatar lite om att vi måste dit så vi kanske får se till att det blir av. Är det sämre väder blir det nog bara en mysdag med lite spel hemma.
♦ Söndag är nog den dagen som jag längtar mest till. Då ska vi på en liten tripp som jag tänkte hålla lite på. Det är detta som gör mig förväntansfull. Jag hoppas hoppas att det går som jag vill.

Vad ska du hitta på i helgen?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ingrid

guud så söt kisse :)



jag ska på barnkalas :)

2010-06-11 @ 16:24:18
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback