grillning och syrener

Igår åkte vi vid ett-tiden till Mickes föräldrar. Först blev det sol sol sol och jag lyckades faktiskt få lite färg på min bleka kropp. Vid fyra kom Mickes syster dit och då satte vi igång grillen.
Det blev grillat kött, grönsaker och fetaost, jättegott =) Efteråt togs det fram kaffe, jordgubbar och vaniljkesella. Till detta dracks det ljuvligt rosévin. Det var verkligen som i en midsommarnatts dröm.
Vid niotiden promenerade jag och Micke bort till hans moster och där blev det lite mer vin.
På väg dit gick vi förbi otaliga syrénbuskar och det måste ju vara den härligaste blomman. Det luktar så fenomenalt gott och just nu är den doften överallt.



/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar syrener! Mina blommar just nu och doftar underbart ljuvligt!


Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback