mat, studs och sol

Jag har haft en helt underbar dag. Efter jobbet åkte vi till Mickes föräldrar. Jag fick låna en bikini så jag kunde lägga mig i solen en timma (bikinin fick jag sedan, tack!). Till middag blev det grillat och det var supergott.


Marinerad kotlett, fetaost, tomat, gurka och creme fraiche med smak av paprika & chili


Nyfångad aborre (Mickes pappa är fiskare) i foliepaket marinerad i citron


Till dessert blev det jordgubbar och en bit kladdkaka

Efter maten testade jag deras nya studsmatta vilket var galet kul (och ganska jobbigt). Blir superkul på midsommar då vi lär slåss om att få studsa =)



Hoppas verkligen det blir massa kvällar som den här i sommar, supermysigt.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback