mer matslarv

Jag tycker vi har varit så duktiga med maten det sista men nu efter midsommar har det inte gått bra. Något onyttigt har slunkit ner varje dag. Till lunch idag åt jag kycklingtallrik med pommes, Micke åt samma fast med kebab. Till middag idag fick det då bli något lätt. En skål blåbär/bananyogurt med lite allbran (figs & apples).


Innan jag åt fixade jag morgondagens lunch som för första gången (känns det som) blir nyttig. En fräsch räksallad.


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska försöka få lite extra sömn i natt. Har varit helt katastrofalt trött denna veckan. Tror det är semestersuget men tyvärr är det ju ett gäng veckor kvar innan jag får ledigt.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback