mina pumps colour

Här kommer sista inlägget i serien om mina skor. Men som sagt, så fort jag köper mer så dyker det upp här. Har du missat mina tidigare inläg så kika in i kategorin mina skor.
Nu blir det mina pumps i den lite mer färgglada varianten.


Neongula pumps som är jättesköna på - Bianco


Neonrosa skor som är tredje paret likadana lackpumps fast i olika färger - Bianco


Riktiga 80-talspumps och då menar jag verkligen riktiga då jag fått dessa coola av svärmor, behöver bara en omklackning


Jeanspumps med dragkedja över tån och träklack från Replay. Dessa ska klackas om snarast. - Scorett


Söta grå lackpumps med fejkspänne och knapp framtill, tyvärr inte så sköna på - Skopunkten


Liten klack på dessa blå pumps i skönt material - Skopunkten


Supersnygga lila (klarare lila i verkligheten) pumps i satin med inbyggd platå och rosett på hälen. Fick dessa fina av tjejerna när jag fyllde 27 - Bianco

Vilka gillar du bäst?

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback