neutrogena - liten utvärdering

För några veckor sedan fick jag ett paket från Buzzador med hudvårdsprodukter från Neutrogena att testa. Det var en Oil-free make-up remover och en Oil-free facial wash. Nu har jag hunnit testa ett tag och tänkte dela med mig av detta.

Oil-free make-up remover
Make-up removern testade jag ett par veckor och jag är sedan tidigare ovan vid rengöringskräm. Jag gillar vanligtvis att kunna tvätta bort sminket, alternativt en gel. Jag tycker i alla falla att den fungerar bra. Den tar bort olika sorters mascara (har ej testat vattenfast mascara) utan att man behöver gnugga ihjäl sig.

Oil-free facial wash
Ansiktstvätten gillade jag verkligen. Den luktar fräscht, jag kan dock inte riktigt sätta fingret på vad, men gott. Man känner sig ren i ansiktet och när man är nytvättad finns inga spår av någon smuts. Jag blir inte oljig i ansiktet och känner mig inte uttorkad som jag tidigare gjort av olje-fria produkter. Då denna också är för sminkborttagning så kör jag endast den och det funkar kanon. Allt smink är väck. Denna får stor tumme upp.



Vill du också testa nya produkter så kan du registrera dig här, vill du läsa lite mer först klickar du istället här.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback