bikinis

Sommaren närmar sig och så årets bikiniinköp. Det blir ju i stort sett minst två nya bikinis varje säsong. Jag har kikat runt lite och hittat en del jag gillar.


Mönstrad bikini med boxertrosa (Lindex – överdel 129kr, underdel 99kr)


Rosa bikini med roliga detaljer (Lindex – 129kr per del)


Grön bikini med fina strassdetaljer (H&M - överdel: 129kr, underdel 99kr)


Turkos bikini med svagt leopardmönster (H&M – 49,50kr per del)


Batik och korall är fint (Ellos – överdel 149kr, underdel 99kr)


Bikini i olika rosa nyanser från Puma (Ellos – 399kr)


Söt rosa bikini med vita prickar och volang (Ellos – överdel 179kr, underdel 129kr)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback