comments på let's dance episode 10

Det blev inget let's dance den här veckan för mig. Varken Micke eller Carro är särskilt pigga på detta program och jag vek mig. Men jag fick se utröstningen i alla fall. Jag orkar tyvärr inte lägga mig och titta på detta just nu så jag får kommentera det lilla jag såg.
En favorit är svår att ha när man såg så lite av danserna.
I botten ligger ju för mig Willy men även Molly har lite lägre standard än Mattias och Claudia.
Utröstad:
Molly Sandén -  Även om hon inte riktigt är i topp så hade hon kunnat få stanna en vecka till.



Börjar bli lite trött på allas röster för Willy nu. Ja, han bjuder på underhållning men det är ju ingen som kan tycka att han är bäst. Han förtjänar faktiskt inte en plats i finalen. Dessutom så ska ju vinnaren tävla i en större danstävling, det har nog alla missat. Vill vi verkligen skicka Willy och säga att det är det bästa vi har? Pinsamt.

Jag får se om jag orkar kolla på avsnittet i veckan..

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja men visst var det! ;D

är allt bra annars med dig?

2010-03-15 @ 07:18:11
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag har inte sett mycket av Let´s Dance, men av det lilla jag sett av Willy så borde han inte vara kvar...

2010-03-15 @ 10:25:53
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Lillasyzter

hej! vore superskoj om du ville vara med i min outfit-tävling på bloggen!! vinnaren blir länkad med sin snygga stil en hel vecka!! läs mer på bloggen! Ser fram emot ditt bidrag :)

2010-03-15 @ 15:40:07
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback