derrière la porte‏

Jag bara älskar de fina plåtburkarna och övriga inredningsdetaljer från Derrière la Porte. Det verkar komma mer och mer och jag har hittat tre sajter som har ett bra sortiment i serien; bluebox, tingshop och favoritsaker. Dessa prylar får gärna flytta in hos mig.


Fin kakburk i plåt


Sockersöt godisburk


Servetthållare i "diner"stil


Medicinlåda i plåt


För tvättmedel


Roliga tvättkorgar


Rosa våg med godsaker


Super söt sminkväska med små kissar på


Skitsnygga skolådor

Vad gillar du Derrière la Porte?

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: ina

Dom var ju hur söta som helst! :o)

Måste kolla in dina länkar och titta mer på dessa söta saker!

Tack för tipset!



Trevlig påsk!

/Ina

2010-03-31 @ 19:28:26
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: jörgen

Finns en massa snygga burkar på www.systrarnasockervadd.se oxå!

2011-02-05 @ 11:52:53
Postat av: veronica

Jörgen: tack för tipset, det ska jag kika på.

2011-02-05 @ 19:47:46
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Kikan

HEjsan! Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett presentkort på just dessa plåtburkar. Kika in hos mig om du är intresserad! Kram Kikan


Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback