gott & blandat

På den finfina sajten formodesign finns massa kuliga saker för hemmet. Detta vill jag ha.


Superfin tårtform som ser ut som en cupcake (nordisk ware), 425:-


Små söta paket (nordic ware), 375:-


Dessa fina vill jag göra till min systerson =) (nordic ware), 375:-


En fin rosett (slikomart), 225:-


Superpraktiskt uppblåsbart fotbad som inte tar någon plats, 120:-


Jättefin sparbössa i form av barbapappa-familjen, 275:-


Söta förvaringspåsar (11x11), ha t.ex. bomull eller tops i, 50:-

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica



Sådana kakor vill nog Wille smaka på...han är ett riktigt kakmonster. Medans du ändå håller på att baka så kan du baka cupcakes till mig ;-) Kram kram

2010-03-22 @ 13:51:40
Postat av: ina

Jag har också hittat den webbutiken, och jösses vad man blir köpsugen när man tittar runt där!

Det finns så mycket fint!

Kakformarna som du har hittat var jättefina! :o)



Trevlig Måndagskväll!

/Ina

2010-03-22 @ 19:29:54
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback