h&m loves shoes

H&M stiger i mina ögon varje säsong när det kommer till deras skor. Det är fler att välja på, bra priser, snygga, varierande modeller. Jag har fortfarande kvar mina allra första skor från H&M (slänger inte skor) som är ett par bruna vinterstövlar, skaftet är högre fram till en baktill. Dom är skitsköna och fortfarande fina, bara en omklackning då och då.
Just nu har H&M massa härliga skor jag skulle vilja bjuda in till mig =)


Perfekta lite dressade skor som man kan gå i all evighet med.


Älskar kedjan runt vristen!


Lite marint tema, kanske till ett par vita shorts eller en kjol och någon mysig kofta en sommarkväll.


Dessa till en vit sommarklänning.

Färgen piggar upp vilken outfit som helst.

Imorgon blir det en tripp till just H&M faktiskt, men planen är inga skor utan någon fin klänning. Jag är dessutom ute efter någon fin burk att ha kaffe i och det blir Åhlens jag hoppas på. Sen vet man aldrig om man hittar något annat kul.
Idag blir det som vanligt lite let's dance, vi har också köpt nya magnumglassar som det ska testas sedan och nyttigt snacks till en eventuell film.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: cc

gillar tredje och femte =)

2010-03-05 @ 19:50:26
URL: http://fashionising.blogg.se/
Postat av: annirene

de blommiga klackarna är himla fina, är riktigt sugen på att beställa hem ett par faktiskt :)

2010-03-05 @ 20:23:22
URL: http://annirener.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback