hyra skor

Jag läste här om en helt underbar idé. Det är en tjej i England vid namn Alexandra Hones som har startat företaget Cinderella där man kan hyra ett par lyxiga designerskor för en kväll eller en vecka. Jag tycker det är en sjukt bra idé. Har man inte råd att köpa ett par skor för sig t.ex. 8000 så kan man hyra dom till "den där festen". Skorna rengörs mellan varje uthyrning med uv-strålning och kunderna har ökat med 1000 procent de senaste månaderna. Tänk er själva;


Balenciaga


Balmain


Christian Louboutin


Gucci


Yves Saint Laurent

Love it!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

Ooh..diggar din blogg ;) skooor! <3

2010-03-06 @ 21:33:10
URL: http://soffif.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback