let's dance episode 11

Nu börjar det närma sig final. Bara tre par kvar. Denna veckan har juryn valt ut danserna. De får göra sin sämsta och bästa dans. För att fylla ut programmet lite fanns Linda Sundblad på plats och gjorde sin sköna Let's dance. Gillar verkligen den låten, lite skön 80-tals look dessutom =)

Claudia & Tobias
Claudia kör en Tango som utmaning och det gör hon ju fantastiskt. Om inte ännu mer fantastisk är hennes glänsardans Jiven. Love it. Hon är ju så grym. 
Willy & Charlotte
Han börjar med sin utmaning som är en Jive och han är ju rolig som alltid. Tangon som var Willys glänsardans gör han ju ganska bra. Det är hans typ av dans.
Mattias & Cecilia
Mattias fick sin utmaning Cha-cha-cha för att visa att han förbättrat höftrörelserna sedan första gången och det har han ju verkligen. Även Mattias fick Jive som glänsar dans och gör det riktigt bra, gillar dessutom låten (Right Round - Flo Rida) som bara får mig att vilja dansa.

Bäst (enligt poäng): Claudia
Sämst (enligt poäng): Willy
Min favorit: Svårt val nu, hoppas bara Claudia och Mattias tar sig till final. Båda två är värdiga vinnare.
Utröstad:
Willy Björkman - Han har ju varit underbart underhållande och rolig. En riktig entertainer som ska ha en stor eloge men nu var det på tiden.


Nästa vecka är det final och den kommer jag tyvärr att missa. Det är dock värt det i och med att anledningen är vår London-tripp. Jag får se om jag orkar se den söndag kväll, kommer troligtvis inte vara hemma förrän ca 11 på kvällen och då blir det nog bums i säng.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback