marimekko ♥ bemz = sant

Nu lanserar Bemz 7 fina Marimekkotyger i nya färger. De har även ökat upp maxantalet tygprover från 5 till 10 stycken till och med söndag 11 april. Mer information om Marimekko på Bemz.
Jag har tre favoriter bland tygerna.


Pirput Parput - Pink/Red


Pienet Kivet - Turquoise/Lime


Unikko - Blue (Klassikern nu i blått)

Förutom tyger från Marimekko så kör Bemz en egen vårkollektion med färger som inspirerats av Alice i Underlandet.
Dessa två är väldigt fina =)


Candy Pink (denna kommer dessutom inom kort dyka upp i en randig variant)


True Blue

Dom fem tygerna ovan och ytterliggare fem har jag beställt prov på nu.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback