mer skolådor

Nu har jag kommit hem från jobbet. Har "sen" vecka och gillar det inte alls. Jag har lyckats byta bort denna vecka det sista så det var längesedan jag slutade fem nu. Annars slutar jag halv fyra eller fyra vilket är mycket bättre. Trots det så har jag en skön vecka framför mig. Imorgon väntar ännu en arbetsdag, på onsdag är det utbildning hela dagen och därefter åker vi rätt ner mot Göteborg och Landvetter för att på torsdag ta flyget till London. Jag längtar massa nu och det ska bli skönt att komma bort ett par dagar. Får se hur jag ska lyckas underhålla mig själv i en främmande stad när Micke jobbar torsdag och fredag bara men det ska nog gå bra.

Förresten så fick jag ännu ett tips efter mitt inlägg om billiga skolådor. Det var från Christine som hittat både billiga skolådor och till stövlar.


4-pack skolådor för 99,50: på homeshop.se


4-pack stövellådor för 159:- på nrett.se

Tack så mycket!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback