middag och lite gott

Idag gjorde jag en chili con carne med en enkel sallad till. Det kändes gott och ändå fräscht.



Efter det så testade vi dom nya magnumglassarna från GB. Jag tog en Magnum Temptation Fruit - len vanilj med virvlar av skogsbärssås blandat med bitar av choklad och tranbär, detta täckt med choklad.

Jag tyckte den var helt underbar. Chokladen kändes verkligen lyxig och bären smakade sååå gott. En riktig favorit.

Micke tog Magnum Gold - vaniljglass med virvlar av kolasås med havssalt doppad i krispig mjölchoklad med ett gyllene skimmer.

Han tyckte den var riktigt riktigt god, kul att den var guldig med. Måste testa denna

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sv

Gud va gott det skulle vara med glass! :D



Mvh

Rebecca

2010-03-05 @ 22:07:31
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback