sammanfattning av göteborg

Nu kan jag äntligen avslöja vad jag faktiskt gjorde i göteborg i helgen. Vi var nerbjudna på överaskningsfest för min vän Karin som fyllde 30. Hennes föräldrar, pojkvän och en kompis till henne hade gjort ett bra jobb med att hyra lokal, fixa mat, bjuda in vänner och familj. Det var riktigt kul. Festen var på lördag kväll och startade med välkomstdrink och lite mingel. Därefter dök Karin upp rosig om kinderna =) Sedan blev det italiensk buffe och sedan kaffe och tårta. Det bjöds på öl och vin och dans senare under kvällen. Jag hade riktigt kul och jag hoppas du Karin är nöjd med kvällen. Grattis igen! =)



Dessutom var det ju toppen att få umgås litegrann med Carro också. Nu är vi dock hemma igen och det är ganska skönt att få krypa upp i sin egen soffa. Nu blir det nog lite slötittande på tv och lite senare Final Fantasy =)

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback