shoppat

Nu har vi kommit hem från Lidköping där det blev lite shopping.


En härlig aprikos (ljusare än på bilden) oversize t-shirt som funkar lika bra till leggins som jeans (H&M)


Grön klänning, köpte också ett svart skärp att ha vid sömmen (H&M)


Basplagg, 2 linnen och 2 par leggins (H&M)


Lösnaglar och nagellack i nude färg (Åhlens)


2 par örhängen (Åhlens)

Det allra bästa var att för ett par veckor sedan fick jag min guldbonus för 2009 från H&M, hade dessutom en 50-lapp från tidigare så det blev nästan gratis.


Efter det blev det kaffe och cheesecake på Garströms, supergott. Nu är vi hemma och ska slänga i oss lite mat. Om en stund åker vi tillbaka till Lidköping för lite spel och öl.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag hade också en massa bonuscheckar när jag handlade sist, hur bra som helst :)

2010-03-07 @ 10:26:58
URL: http://myshoebox.se
Postat av: maria

Hej! Vilken fin blogg du har :-)

Klicka gärna in till mig och anmäl dig till veckansblogg. imorgon dras 5 finalister av de som har anmält sig. Vinnaren får fri länkning med bild på min blogg en hel vecka! Kram

2010-03-08 @ 16:23:17
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback