shopping i london

Jag fick ju med mig litegrann ifrån London. Hade velat hitta någon fin väska och kanske några heels men hittade inget jag föll pladask för. Hade velat ha lite mer tid till shopping, men men. Det blir nästa gång. Vet dessutom precis vad jag är ute efter för både väska och skor till våren så jag vill vänta tills jag hittar exakt vad jag vill ha =)
Detta fick jag dock med mig;


Hello Kitty-Pez


Teer från Twinings


En supersöt nyckelring


Fina cupcakeörhängen


Filmen Dead Calm (har bara hittat den som importfilm här så jag passade på)


Läppglans och parfym från Victorias Secret (köpt på Heathrow)


Sandaler med remmar i olika färger


Grå tygskor med rosa detaljer (från Accessorize så dom finns säkert i Sverige men inte där jag bor)



Jeansleggins -vita, mörkblå, ljusblå (trekvarts och långa)



Kahkigrön tunika med fin detalj som går att ta av



Sommrig tunika med fin spets i ringningen


Öppen svart cardigan med kort ärm


Randig tröja i större modell

/veronica


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Ja visst är hon härlig! :D



Jag såg såna Hello Kitty PEZ på ICA idag och blev helt kär! Har en känsla av att en sådan kommer inhandlas inom en snar framtid :)

2010-03-29 @ 22:15:51
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: J E N N Y

pez är så gott!: D

2010-04-04 @ 02:33:31
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback