svenska hollywoodfruar

Jag har nu sett på Svenska Hollywoodfruar. Jag älskar ju verkligen Maria Montazami! Denna människa är ju helt underbar. Ok att hon tänker lite långsamt och pratar lite långsamt men det är ju en härlig människa. Hon är nog en av människorna som är mest önskvärda på en middag eller fest. Tänk er, hur kul som helst.



Päivi och Lena, vad ska man säga. I första avsnittet så tänkte jag att Lena kändes ganska normal (med massa pengar då) men shit vad nasty hon och hennes väninna är. Deras barbie-party i dagens avsnitt var ju helt sjukt. Massa medelålders kvinnor som betalat män gamla nog att vara deras söner att springa om kring i bar överkropp och åma sig. Ålderskris någon??
Suzanne har varit med lite för lite än så länge. Men sjukaste huset någonsin har hon.

Dagens citat: "Hon har koncerverats bra" - Maria när hon ska beskriva sin mammas åldrande. =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback