dekorationstext och blommor

Inne på trend4you finns det massa fina ordspråk som man antingen kan lägga på ett bord eller ställa på en hylla. Jag hittade flera fina som jag skulle kunna tänka mig. Dessa nedan kostar mellan 129 kr och 279 kr och är mellan 6 och 12 cm höga.


Där finns också ordspråk som är tryckta som väggdekorationer. 
Någon av dessa vill jag placera i sovrummet.
"Det är för oss solen går upp", 229 kr och "Amor vincit omnia", 379 kr


Om man hade haft ett litet barn så hade denna varit underbar, 219 kr.


Sedan blev jag ju självklart förälskad i denna som jag ser framför mig i min walk-in-closet (som för tillfället bara är en dröm), 219 kr



Avslutningsvis så vill jag klicka hem dessa fina blommor. Grönt och rosa grytunderlägg i silikon 69kr styck.


Och finfina markörer att placera på sitt glas under en fest/middag/bjudning. 8 stycken kostar 139 kr.


/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Sussi

Gillar de tryckta väggdekorationerna, snygg stil.

2010-03-17 @ 16:10:34
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: Sara

SV: Tack så mkt :)

2010-03-17 @ 18:52:07
URL: http://milktonium.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback