tv-night

Idag har det varit mycket att göra på jobbet och jag känner mig halvt slut. Det finns mycket saker som borde göras men som jag inte orkar, bl.a. har jag bestämt mig för att rensa ur bland kläder, skor och väskor. Får ta det en annan dag. Senare ikväll ska jag kika på Svenska Hollywoodfruar (21:00) och Boston Tea Party (22:00) och sedan måste jag fixa lunchlåda (korv stroganoff och makaroner) men just nu står valet mellan lite Final Fantasy och tv-serier. Tror det blir tv-serier =), jag har avsnitt av:


Americas Next Top Model


Criminal Minds


Gossip Girl


Grey's Anatomy 

Efter som jag känner mig totalt oinspirerad att göra något annat så jag tror det blev bestämt nu.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Piia

Mycket på jobbet idag alltså? Då är det skönt att slappa med att titta på bra serier.

2010-03-15 @ 19:15:33
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/
Postat av: Sara

SV: Det var riktigt gott! :D Hoppas allt är bra med dig :)

2010-03-15 @ 20:47:27
URL: http://milktonium.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback