vårbeställning

Idag har jag varit inne på jotex.se och valt bland vårnyheterna. Nu väntar jag ivrigt på paketen. Första paketet kommer i maj och i juni dyker klockan upp.




Gardin Moa (dessutom kappa i samma tyg till lilla fönstret), dessa ska få hänga i vardagsrummet


Gardin Vinge som ska få pryda sovrummet, jag blev helt förälskad i denna gardin


Brödkorg (dessutom grytvantset i samma grönrutiga tyg)


Köksklocka i lite äldre stil, kommer fungera bra i vårt kök

Nu blir det lite Final Fantasy med paus för Dating in the Dark klockan 20:00.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: ina

Jag har också bläddrat i Jotexkatalogen och fick en massa habegär! :o)

"Vinge" vill jag också ha...den skulle passa så bra i barnens tv-rum!! Det är så härliga färger i den!



Ska beställa lite vårfina saker till vårt hem jag också....:o)



Önskar dig en trevlig kväll!

/Ina

2010-03-16 @ 20:34:56
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vilka somriga och fina gardiner!

2010-03-16 @ 21:25:20
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback