big comedy

Nu är vi hemkomna från Jönköping. Igår efter jobbet åkte vi direkt till Jönköping, lite sena som vi var så checkade vi in snabbt, fräschade till oss lite och gick ner till restaurangen. Där blev det en hamburgare för Micke och en supergod club sandwich till mig.
Sedan var det då dags för Big Comedy. Åtta härliga komiker underhöll oss i nästan två timmar. Det var riktigt bra och jag är supernöjd med denna tripp. Tänkte skriva lite kort vad jag tyckte om komikerna.


Henrik Schyffert - Konferencier och avslutade showen med stand up. Henrik är alltid kul och riktigt bra komiker.


Robin Paulsson - Robin var kul men körde tyvärr en hel del lite äldre (och tagna) skämt.


Adde Malmberg - Jag hade inte höga förväntningar på Adde och trodde inte han skulle vara i klass med de andra. Han visade sig vara bäst av samtliga, fantastiskt bra framträdande och han som fick mig att skratta mest.


Elina Du Rietz - Årets rookie och tyvärr inte allt för rolig.


Fredrik Andersson - Lite medelmåttig men hade självklart sina stunder med.


Felix Herngren - Felix körde mest på improvisation av alla och var fantastisk.


Peter Wahlbeck - En favorit och han var galet rolig. Alltid lika bra och jag älskar att det syns att han trivs och har kul på scen.


Marika Carlsson - Härligt med kvinnliga komiker och Marika är en bra sådan.


Johan Rheborg - Tyvärr hemma sjuk.

Tillbaka på hotellet blev det lite godis och en film.
Idag så har vi ätit en supergod frukost på Scandic och efter det passade vi på att åka till A6 en sväng. Jag fick en påse med mig.



Visar lite senare bild på vad den innehåller =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback