cold storage

Idag har vi kikat på en film som heter Cold Storage. Filmen inleds med ett bråk mellan Melissa och Daric. Melissa ger sig av på väg mot en filminspelning och råkar på vägen ut för en brutal bilolycka. Den enda som ser olyckan är Clive, han är en ensam lite efterbliven man. Han går fram till henne och ser kvinnan i sina drömmar sakta dö. Han tar med henne hem och är fast besluten om att leva sitt liv med henne. Melissas syster Cathy och pojkvän Daric ger sig sedan av i jakten på Melissa då ingen hört eller sett henne på två dagar.



Den här filmen var inget särskilt att ha. Visst, lite småläskig emellanåt men mestadels lite långtråkig. Skriv inte upp denna på listan över filmer att se.

Nu ska jag snart ställa mig i köket och laga mat. Micke är iväg och ska hämta tvättmaskin.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback