film

Film är ju ett stort intresse och jag har nu flera filmer jag starkt längtar efter att se.


Valentines day - Flera kärlekshistorier som kretsar kring alla hjärtans dag vävs ihop - många starka skådeskådespelarnamn


Alice in wonderland - Detta är sagan om Alice som jagandes en kanin faller ner i ett hål i trädgården och hamnar i Underlandet.


The bounty hunter - Gerard Butler är en prisjägare vars mål är Jennifer Aniston, hans ex.


Clash of the titans - om Perseus, född av gudar men uppfostrad av människor


I love you Phillip Morris - Handlar om en man  i ett "lyckligt" äktenskap som efter en olycka inser att han är gay, och till varje pris ska han leva sitt nya liv.


Iron man 2 - Stark tar sig an nya fiender i en nyskapad allians

Självklart finns det några som ännu inte kommit ut också, bl.a. Sex and the city 2, Robin Hood och Prince of Persia.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback