frunch och gottis

Nu är vi hemma igen. Vi började med en tripp till Kinnekulle där det blev en kopp kaffe och en tekaka med köttbullar och rödbetssallad.



Efter det tog vi en tripp till Skövde via Mariestad där hamnade vi bland annat på ÖoB och fyndade lite gott godis.


Till och börja med så hittade jag Anton Berg's - White chocolate with strawberry and yogurt. Underbart god choklad som är extremt svår att hitta.


De hade också Pringles på påse i lite nya smaker som ska bli intressant att testa. De hade "Spicy Szechuan Barbecue", "Sea Salt & Balsamic Vinegar" samt "Perfect Paprika". Jag smakade pringles paprikachips på Gran Canaria och blev helt  frälst, har tyvärr inte hittat dom hemma och är inte så förtjust i dom andra smakerna.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback