mina kilklackar

Har ganska nyss vaknat och ligger nu i soffan med lite huvudvärk. Igår kom Kicki, Micke och Tobias över. Det blev lite öl och vin och det känns idag.
Nu till mina skor som platsar under kategorin kilklack. Kilklackar gillar jag skarpt. Det är snyggt, man blir längre, får snygga ben och behöver inte oroa sig för ömma fötter och vingliga ben. Jag har visserligen inte svårt för att gå i klackar men för ovana är detta en sko att starta med. 11 par skor hör hemma här.


Konjacksfärgade skor med kilklack i kork och spänne över tån som är köpta i år - Scorett


Svarta remmar och riktigt hög sula som är supersköna att gå i. De har redan börjat användas flitigt och köptes vintern 09/10 - Din Sko


Rött tyg med vita prickar som köptes jättebilligt pga utförsäljning. Det är lite klen sula och har därför inte använts jättemycket - Scorett


Tygskor med kilklack från Blink, ursköna och bekväma skor som man kan gå mil i - Ellos


Svart lack, gulddetalj och spänne över tårna. Jag fick dessa fina av en kollega som inte kunde ha dom


Brunt skinn och riktigt hög kilklack, jättesköna skor - Bianco


Bronsfärgade skor med kilklack i träimitation - Bianco


Animalistiskt mönster och sulan ser näst intill ut som någon form av mörk rotting. Köpta i en liten skoboutique i Göteborg.


Blankt svart tyg med peeptoe och repsula från förra året - H&M


Även dessa tygskor med kilklack är från Blink, slitna men ååh så sköna - Ellos


Svarta enkla skor med kilklack och hålmönster fram till - Skopunkten

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: cc

första och andra paret var riktigt snygga!

2010-05-22 @ 11:59:11
URL: http://fashionising.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag gillar också kilklackar :)

De första du visade provade jag, men det blev inget köp. De bronsiga från Bianco har jag också, fast i tan :)

2010-05-22 @ 20:32:18
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback