mina peeptoes

Peeptoe går att hitta på låga klackar, höga klackar, kilklackar och flats. Tycker det är fint att man får visa sina nylackade naglar i denna modell. Har inte så många men gillar dom lika mycket ändå.


Svarta sköna pumps med spänne och små håldetaljer - Skopunkten


Vita lackpumps med svarta detaljer och spänne fram till - Deichmann


Babyrosa pumps med vita detaljer i lack från Pleaser som är köpta i malmö


Svarta pumps med hög klack, platåsula och vita stjärnor - Halens

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Marie ~ Just a girl

sv: tack så mycket för din kommentar! ^_^

Älskar alla dina skor, men dom rosa är min favorit ;)

Postat av: Tanja

jag gillar också peeptoe..kolla in på vår blog gunder våra skor så ser du vad vi har:)

2010-05-25 @ 17:50:19
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback