mina svarta stövlar med klack

Nu kör jag igång med att visa mina skor. Jag fotograferade alla skor igår och har nu delat in dom i olika kategorier.
Först ut är mina svarta stövlar med klack.


Svarta i mockaimitation med låg klack som inhandlades impulsivt i Stockholm för två år sedan då mina andra var dyngsura - Skopunkten


Fodrade stövlar med spännen och liten platå - Skopunkten


Riktigt sköna stövlar som använts flitigt i vinter och inhandlades vintern 09/10 - Scorett


Spetsiga stövlar med lägre tunn klack och spännen - Skopunkten


Riktigt höga stövlar med hög klack, gömd platå fram och snörning på hälen. Dessa slutar precis vid knät och köptes vintern 09/10 - Scorett


Underbara stövlar som köptes för två år sedan. Enkla och stilrena - Johanssons

Kommentera jättegärna mina skoinlägg, det är bara kul =) Längre fram visar jag även resten av mina stövlar, sandaletter, pumps, skor med kilklack, tygskor med mera!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback