mina tygskor

Näst på tur att visas upp är mina tygskor. Det finns ett par som inte är i tyg men de passar bäst in i detta inlägg.


Grå tygskor med rosa detaljer som inhandlades i London i år - Accessorize


Svarta enkla tygskor från Vagabond. Köpta i en liten butik i Mariestad sommaren 09.


Helsvarta Converse som är köpta i USA


Vita klassiska Converse, också dessa köpta i USA


Visserligen inte tyg men dessa får vara med här. Spänne framtill och liten liten kilklack - Skopunkten


Mina träningsskor från Reebok, inte så väl använda som dom borde vara


Söta skor, rosa blommor och en liten rosett - Skopunkten


Rödvita sneakers som jag inte kan slänga för dom är så sköna - Wedins

Nästa inlägg kommer visa skor med kilklack och där finns 11 skor att visa upp =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback