mors dag!

Idag är det mors dag och eftersom jag tyvärr inte kan vara hemma hos min kära mor idag så skickade jag ner ett litet paket. Paketet landade hos henne i fredags och som jag redan visste kunde hon inte hålla sig med att öppna detta. I paketet hade jag lagt lite smått och gått som jag köpte på Färg och Fantasi.


Supersöta små nallar


Ett härligt doftpaket med 4 handgjorda naturliga tvålar, ett lipbalm som doftar rosor och en liten påse med worry dolls


Dessutom ett kort från pressbyrån

Ha en mysig dag lilla mamma!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vilket gulligt paket! Hon blev säkert glad :)

2010-05-30 @ 21:48:07
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback