motion 31 maj

Nu var det på tiden att jag rörde lite på mig igen. Det blev en 45 minuter rask promenad med sambon. Avslutade gjorde jag med några armhävningar och situps. Är helt slut i kroppen men det kändes skönt att ha rört lite på sig. Det enda som irriterar mig lite är att jag får så satans ont i benhinnerna. Ca 5 minuter in i promenaden och det håller säkert i sig ca 10 minuter, gör sjukt ont. Någon som har ett bra tips på hur man slipper detta?
Jag misstänker att det bara är att hålla ut och att det går över ju mer man rör på sig. Dessutom behöver jag egentligen köpa mig ett par nya skor just för "walking", de jag har är nog köpta för aerobics och liknande inomhusträning.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

tack..i lööv them=) är du också skogalning eller du nöjer dig med dina porslinsskor?=)

2010-05-31 @ 20:52:29
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback