news

H&M får ständigt in härliga nyheter i deras webshop och denna vecka är ingen skillnad. Finna bikinis och billiga tunikor/klänningar. Verkligen härligt sortiment på H&M denna säsong. Älskar vår och sommar, önskar bara plånboken var lite tjockare..


Jeansshort i lös sliten modell - 249:-


Baslinne med brottarrygg - 79,50:-


Klänning i vitt och korall - 49,50:-
Superbra pris och ligger nu i min shoppingkasse


Svart tunika som funkar lika bra på stranden med flipflops som till kvällen med ett par heels - 99:-


Bikini med fint mönster - 49,50:-/del
Även denna beställdes idag

Det ligger lite mer i min shoppingkasse på H&M och första paketet kommer i början på juni =)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: annirene

åh vilken fräsch bikini :)

2010-05-06 @ 22:18:16
URL: http://annirener.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback