pandora

Kikade igebom mina smycken för inte så längesen och kom på mitt pandora armband som har några år på nacken. Så här ser mitt armband ut just nu.


Från vänster: sköldpadda, mellanled, hjärta, småhjärtan, klämstopp, orm, mellanled, twister, mellanled, cola-burk, klämstopp, spöke, mellanled, vattuman, nyckelpiga

Det finns ju dock fortfarande plats för fler och här är några jag skulle vilja ha.


Hängande flipflop med sten - 280:-


Hjärtformat lås med nyckel - 500:-


Vita pärlemorhjärtan - 365:-


Jordgubbe - 200:-


Bokstaven M för min älskling - 650:-

Dessutom hade jag gärna haft ett armband med fina glasberlocker i olika färger.


Dessa kostar 240 kr/st.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Wow, hur kan det här vara första kommentaren!??? Love your blog ! <3 :D

2010-08-14 @ 19:29:46
URL: http://lizzyes.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback