sex and the city 2

Det var längesedan jag var på bio nu men igår såg jag Sex and the City 2 i Skövde. Filmen utspelar sig 2 år efter att Carrie äntligen fick sin Mr Big. Medans Charlotte har fullt sjå med sin familj funderar Carrie på hur bra hennes relation med Mr Big faktiskt är. Miranda har problem på jobbet där hennes manliga chef inte tar henne på allvar och Samantha äger en PR Byrå och får i arbetet en all-inclusive resa till Abu Dhabi för fyra...



Filmen var ok men tyvärr inte så mycket mer. Hur kul det än var att se de fyra tjejerna igen så är jag lite besviken. Vissa scener var överflödiga, onödiga och det kändes t.o.m. lite krystat emellanåt. Däremot är sceneri, kläder och skor helt underbara. Stundtals är den rolig men går tyvärr inte att jämföra med varken serien eller första filmen som jag verkligen gillade.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

jag tycker denna filmen var bättre än första..första kändes som ett extra långt avsnitt av serien bara..denna filmen kändes mer osm en ordetlig film

2010-05-30 @ 17:32:58
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Piia

Åh, vad tråkigt att filmen var en besvikelse men nu har du sett den! Jag får vänta tills den kommer på hyrfilm.

2010-05-30 @ 19:27:56
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback